martes, 1 de abril de 2014

Xscape


- Sam Smith, del que ja he parlat diverses en aquest blog (i seguiré), ha tret nou single. Stay with me és el segon single oficial després del Money On My Mind i en pocs dies està pujant com l'escuma a les llistes americanes. Sembla que el seu disc serà un dels més destacats de l'any. Al juny ho sabrem.



- La que també acaba de treure un nou videoclip ha estat Katy B. Still ha estat triada com a tercer single del seu fantàstic Little Red. Jo n'hagués triat una altra, però tampoc em sembla mala elecció.


- Hi haurà nou disc de Michael Jackson aquest 2014. El títol del disc serà Xscape i serà produit bàsicament per Timbaland. Si el seu darrer disc, ja després de la seva mort, va ser un autèntic despropòsit, no em vull imaginar què passarà ara.

- S'acaba de publicar també el nou single de Rita Ora, aquella wannabe de Rihanna, que ara col·labora amb Calvin Harris, amb el que comparteix també una relació sentimental. Si la cançó pretenia ser un hit, es queda una mica curta.


- Sam Bailey aconsegueix el número 1 de les llistes d'àlbums britàniques amb el seu Power of Love.

- Es confirma que Ryan Tedder participa en el nou disc de l'Adele i que de moment està molt orgullós de la feina feta.

1 comentario:

  1. Doncs m'ha encantat la de Rita Ora. Precisament no intenta ser el típic hit de Calvin Harris, m'agraden aquestes explosions controlades.

    ResponderEliminar